بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مظلومي: تصميم کيروش نتيجه خوبي نداشت

پرویز مظلومی پس از تمرین امروز استقلال در خصوص شرایط این تیم گفت: بازی استقلال و شاهین برای هر دو تیم حساس است و هر دو تیم محکوم به پیروزی هستند. دوست نداشتیم شاهین را در چنین شرایطی ببینیم آنها هواداران پرشوری دارند و تیم خوبی هستند و اتفاقات باعث شده به اینجا برسند. آنها در بازی فینال جام حذفی هم ما را اذیت کردند و ما در پنالتی این تیمرا بردیم. امیدوارم فردا بازی خوبی شود و هر تیمی که حقش هست به پیروزی برسد.

وی افزود: برای رسیدن به قهرمانی 4 فینال را پیش رو داریم. از امارات نرسیده باید بازی کنیم و این کار استقلال را دشوار می‌کند هرچند که بازیکنان انگیزه بالایی دارند و تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را به دست آوریم.

مظلومی با انتقاد از برگزاری بازی‌های استقلال هر 4 روز یک بار تاکید کرد: روز گذشته ساعت 4 صبح به تهران رسیدیم و چون بچه‌ها خسته بودند به آنها استراحت دادیم و امروز هم تمرین سبکی انجام دادیم. آقایانی که برنامه‌ریزی لیگ را انجام دادند باید شرایط تیمی مثل استقلال را درک می‌کردند. آن وقت می‌گویند چرا تیم‌های ایرانی در آسیا افت می‌کنند و یا می‌گویند مظلومی بهانه می‌آورد.

وی افزود: سپاهان و پرسپولیس دو هفته است که بازی‌هایشان فشرده شده و صدایشان در آمده اما من 3 ماه درگیر این مسئله بودم و تا اینجا بازیکنان خود را حفظ کرده‌ایم و نتایج خوبی گرفته‌ایم. اعتراض هم بی‌فایده است تیم‌های دیگر راحت روز بازی خود را و ورزشگاه را جابه‌جا می‌کنند اما ما که از امارات برگشتیم و تقاضا کردیم یک روز بازیمان به تعویق بیفتد قبول نکردند.


مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا از روند استقلال در آسیا راضی است گفت: مقابل الجزیره به خصوص در نیمه اول برنامه‌ای که داشتیم به خوبی اجرا کردیم و با حوصله و منطقی حمله می‌کردیم. به خوبی این تیم را پرس کردیم اما در نیمه دوم هوا سنگین شد و بچه‌ها به لحاظ نفسی کم آوردند. گل را هم از روی اتفاق خوردیم. چنین گلی بی‌سابقه بود اما با تعویض‌های خوبی که انجام شد دوباره کنترل بازی را به دست گرفتیم.

سرمربی استقلال گفت:‌ از روند تیم راضی هستم. نتیجه‌ای که ما در تهران مقابل الجزیره گرفتیم کارمان را سخت کرد و نباید این مسابقه را می‌باختیم. توان بردن الجزیره را داشتیم. در این مسابقه 12 موقعیت گل داشتیم اما بچه‌ها در بازی مقابل الریان تلافی می‌کنند و صعود دست خودمان است.

مظلومی در خصوص اعتراض برخی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم از جمله جواد شیرزاد اظهار داشت: در تمام دنیا اینطور است که نفرات اصلی مشخص هستند. ما در این پست بازیکنان خوبی مثل میثم حسینی را داریم و گاهی اوقات از امیر‌آبادی استفاده می‌کنیم و وقتی آنها خوب کار می‌کنند نیاز به تغییر نیست. گاهی از من انتقاد می‌کنند که چرا به ترکیب تیم دست می‌زنم. ما به جواد هم فرصت داده‌ایم و او استفاده کرده است.

وی تاکید کرد: کادر فنی شرایط بازیکنان را بررسی می‌کند و با توجه به توانایی بازیکنان و شرایط مسابقه دست به انتخاب می‌زند. جواد شیرزاد و یا حتی میلاد میداودی بازیکنان توانایی هستند اما ما در مقاطعی که لازمشان داشته‌ایم از آنها استفاده کردیم. میلاد میداودی تا همین چند هفته پیش مرتب بازی می‌کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان فعلی ما که در ترکیب قرار می‌گیرند خوب کار می‌کنند و این یک چیز طبیعی است. همه بازیکنان استقلال توانا هستند و اگر غیر از این بود آنها را به استقلال نمی‌آوردیم اما آنچه که فعلا می‌خواهیم این بازیکنان انجام می‌دهند. جباری هم مقابل الجزیره قدرت بدنی کم آورد و احساس کردم که باید چند جلسه با مولایی بدنساز تیم تمرین کند.

مظلومی در خصوص اینکه چرا با همزمانی بازی‌های 3 تیم مدعی قهرمانی مخالف است گفت: من مخالف همزمانی برگزاری بازی نیستم اما حرفم این است تراکتور‌سازی که مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان در آسیا نیست. آنها هفته قبل بازی کردند و اکنون هم یک روز بازیشان عقب افتاده است. شرایط این تیم با شرایط 3 تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند فرق می‌کند. از سازمان لیگ توقع داریم شرایط 3 تیم آسیایی را بیشتر درک کند. شرایط باید برای همه تیم‌ها مساوی باشد. چرا ما باید 4 روز یک بار بازی کنیم اما تراکتور‌سازی 10 روز یک بار؟ این چه عدالتی است؟

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه اعتراض اصلی را به کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد گفت: فدراسیون فوتبال باید این اعتراض را پیگیر باشد. برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ قهرمانان براساس لیگ کره و ژاپن است. آنها تازه قرار است لیگشان آغاز شود و حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای آنها جنبه تدارکاتی دارد اما در غرب آسیا مسابقات لیگ رو به پایان است و تیم‌ها با خستگی و فرسودگی لیگ قهرمانان را شروع می‌کنند.

وی ادامه داد: بازی‌های شرق آسیا هم باید مثل ما برگزار شود. یکی از دلایل باخت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا همین مورد است و ما نباید به دنبال چیز دیگری بگردیم. فدراسیون فوتبال باید حق تیم‌های ایرانی را بگیرد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر شانس صعود به مرحله بعد را دارد گفت: مطمئن باشید که استقلال صعود می‌کند و از هواداران می‌خواهم مقابل الریان استقلال را حمایت کنند.

وی در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده برنامه دادن به بازیکن استقلال درست و حرفه‌ای بوده است گفت: ما برنامه خود را با پزشک خودمان هماهنگ می‌کنیم. نظر کی‌روش محترم است اما استقلال باشگاه بزرگی است و دیدید که تصمیمی که ما گرفتیم درست بود و اتفاقی نیفتاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 1 / 1 / 1391برچسب:استقلال,کادر فنی,هواداران,باشگاههای آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com